Refusionspolitik
BEMÆRK VENLIGST, AT VI IKKE TILBYDER GRATIS RETURNERINGER – GEBYRER VIL BLIVE PÅLAGT.
Returnering
Er det muligt at returnere min ordre?
Ja, det er muligt.
Hvis du ikke er tilfreds med de varer, du har bestilt, har du mulighed for at returnere dem inden for 14 dage efter modtagelsen.
I så fald skal ordren opfylde følgende betingelser:
-
Ordren skal stadig indeholde alle relevante dele og komponenter, og emballagen skal være intakt som ved modtagelsen.
-
Normal håndtering af produktet skal kunne ses; skader som følge af uforsigtig behandling er ikke dækket.
-
Produkter, hvor hygiejne er vigtig, skal være grundigt rengjorte inden returnering.
-
Produktet skal være defekt ved modtagelse.
-
Vi forbeholder os retten til at opkræve kunden for forsendelsesomkostninger.
-
Returneringer behandles inden for 7 arbejdsdage, og hvis betingelserne er opfyldt, vil returneringen officielt blive bekræftet inden for denne periode.
Vi forbeholder os retten til at afvise returnerede varer, hvis vi har mistanke om, at varerne er blevet brugt eller beskadiget uden vores ansvar.
Hvordan returnerer jeg min ordre?
Hvis din ordre opfylder ovenstående betingelser, skal du gøre følgende for at starte returneringsprocessen:
-
Send en e-mail til: info@harboray
-
Sørg for, at e-mailen indeholder følgende oplysninger:
-
Ordrenummer
-
Årsag til returnering
-
Foto af produktet ved eventuel skade
-
For- og efternavn på kunden
-
Kundens adresse
-
Vi kontakter dig derefter og giver dig den korrekte returneringsadresse.
Send aldrig returneringen direkte til afsenderen – vi vil sende dig den korrekte adresse, efter du har bedt os om det. Du, kunden, er ansvarlig for forsendelsesomkostningerne ved returnering.
FORTRYDELSESRET
Forbrugeren har ret til at træde tilbage i henhold til følgende bestemmelse, hvis forbrugeren er en fysisk person, der indgår en juridisk handling til formål, der ikke primært er relateret til dennes erhvervsmæssige aktivitet:
A. BETINGELSER FOR FORTRYDELSE
Fortrydelsesret
Fortrydelsesfristen er 14 dage fra den dag, hvor du eller en tredjepart, som du har navngivet og som ikke er transportør, har modtaget eller accepteret de sidste varer.
Da vi arbejder med et fuldautomatisk system, behandles ordrer straks efter bestilling. Derfor kan vi ikke afbryde forsendelsesprocessen før levering, og en tilbagebetaling er derfor ikke mulig, før varerne er modtaget.
For at udøve din fortrydelsesret skal du informere os via en klar erklæring (fx e-mail) om din beslutning om at træde tilbage fra kontrakten. Fortrydelsen er fuldført, når vi har modtaget varerne. Omkostningerne ved returnering bæres af køberen.
Varer under transport
Da vores varer sendes fra Asien, kan der forekomme længere transporttider, som vi ikke kan kontrollere. Hvis varerne allerede er på vej til dig, er fortrydelse ikke mulig. Vent venligst, indtil du har modtaget varerne, og returner dem derefter til os. Du kan selvfølgelig informere os om din fortrydelse på forhånd.
For at sikre hurtig returnering beder vi dig om at sende os en forsendelsesbekræftelse.
Konsekvenser af fortrydelse
Hvis du træder tilbage fra kontrakten, skal vi tilbagebetale alle betalinger, vi har modtaget fra dig, med undtagelse af leveringsomkostninger (med undtagelse af ekstra omkostninger, hvis du har valgt en anden leveringsmetode end den billigste standardlevering, vi tilbyder), uden forsinkelse og senest fjorten dage efter, at vi har modtaget meddelelse om din fortrydelse og modtaget varerne.
Tilbagebetalingen sker med samme betalingsmiddel, som du brugte ved den oprindelige transaktion, medmindre andet er aftalt; du vil aldrig blive opkrævet gebyr for tilbagebetalingen.
ALLE RETURNERINGER SENDES TIL VORES CENTRALE LAGER I ASIEN PÅ KUNDENS BEKOSTNING.